Thursday, May 19, 2011

MARIMAR addicted !

mari mari mari MARIMARR !
HAHA. okeh , hary ni , detik nih , saat nih . aku nak canag cite pasal MARIMAR . haloh , yg kat TV3 , 3-4 ptg tuu . mesty ramai yg da usha an cite tuuu .

dulu aku x la minat cte nih , tengok cam terlalu serabut je , lagu tema dy da la cam ORANG MABUKK . haha . pastuu complicated sangat .  kre aku AGAK ANTI LAA cte ni . sebab pe ? TAK PAHAM JALAN CITE . sebab tuu la aku x amek port sgt . tp bile da cuty , dok uma sambel tanam lemak dalam body , aku pun layan jela cte hape yg ade . cube paham lah cte MARIMAR nih sebab membe aku termasuk SI KERENG AKU tuu suke beno tengokk . so aku pun try lah tengokk . hape yg dorang meroyan sgt gn cite nih . haha.

AND FINALLY , wallaaawehhh ! mmg bess . jatuh centa sudaa . HAHA . terase rugy gile x tengok sebelum sebelum ni . tapi xpe , YOUUTUBE ade . so , aku layan la sikit sikit . bukan pe , TENET LEMBAPP . so kekdang FEDUP gak tgu loading . aku layan je la yg kat tb tuuu .

okeh , sebenanye , aku nak tayang pic sepasang manusia kat cite tuu yg aku ADMIRE gyle. bebel banyak banyak pun ponat gak ann . so , korang layan jela yee .

amacam ? jeles takk ? HAHA . mesty korang dok jerit jerett ann . saba , betenang ! bukan korang je , aku pun cam tuu . HAHA . sweet an mereka nih . MARIMAR ni mmg cun giler , tapi GARANG NAK MAMPUS . kekadang tengok dy mara , dengan jerit jerit  macam kene rasukk lg , macam tak dapat trime je muke dy cam nih . HAHA . btw , SERGIO tuu pun sangat sangat lah KACAK , GENTLEMAN , BAEK ( dalam cte tuu jelah . pengarah soh . kat lua , x tao lah ann ) kesimpulannye , sgt sesuai lah mereka tuu dan SYOKK giler cte nih . I LOIIKKEE !!

1 comment: