Thursday, June 16, 2011

RAHSEAKU kini kau tao .

actually nk amik title rahseaku kini milikmu .. tp nnty kene saman lah pulok . almaklumlah tagline SIMPLYSITY . haihhh . jadikk dusebabkan aku x seglemer siti , aku lanyakk je lah itu tajukk . haha .

okeh . balek kepade perkare sebenar , sume manusia tuu ade perangai maseng maseng . macam tuu lah jugakk aku . kome sume kalau knai aku pun belum tentu tao aku ni rupe ape sebenarnyee . hahh , ni cek nak habaqq maii .




yg PERTAMA
aku sangat suke kaler PUTEH . sebab ape ? sebab puteh tuu bersih , suci , murni dan adek beradek nyee . haha . so , kalau korang merancang nk datang wedding aku , korang tempahlah dress , gaun , bju kurung , kebaye dan ape apelah yang kaler puteh oke . sebab aku nk wat tema kaler tuu . if korang xde , korang x layak datang . aku akan soh guard halauuu korang . HAHA . bajettt .


yg KEDUA 
aku paleng x suke SIKAT RAMBUT . leceh oke . so pas mandy aku akan pastykan rambot aku kereng sebelum kua . then aku akan hayun rambot yg kereng tuu dan gunakan jari betul betulkan seket . haha . kekadang , basah basah punn kua jee . budak budak uma aku time belaja dulu cukup serabot tengok rambot aku . sometimes kene marah . at last diarang yg tolong sikatt sbb aku wat pekak je diarg bebel . TERIME KASEH KALIANN . rinduu saat seperty ituu .


yg KETIGA
aku memerlukan BANYAK BANTAL utk tidur yg lene . kepale , kiri , kanan , kaki and last utk peluk . if xcukup , mate aku ni tidak akan tido dgn tnteram . so atas katel aku akn penuh lah bantal bantal aku . orang laen x buley menyemakkk nk share tdo atas katel aku oke .


yg KEEMPAT
hari hari aku kene CUCI RAMBUT . if seary x cuci , kepale aku akan pening n berat . x taolah atas sebab ape dy berkeadaan seperty itu . so , aku REDOO . aku akn basoh lah hary hary . then sape yg berani cakap rambut aku busukkk , WATCH OUT . hary2 i shampooo okehh !


yg KELIMA
aku sgt elergikk AIR GAS dan MAGGI . bile aku terdedah kepade mereka ni , encek perot aku ni akan memulass mulass dan encek kepale aku akan tingtonggg . so . utk menjage keseluruhan anggota badan aku , aku hide kn bende bende ni dalam hidop akuuu . x berkhasiatt punnnn .


yg KEENAM
sy x suke minum air PAIP even yg dah dimasak . tekak aku rase semacamm . so perkare wajib utk aku beli air mineral banyak banyak then minum . aku akan rase selamat ble berbuat begitu . tp if kt kdai mkan tuu terpakse lah minum an . tak kan time order nk ckp , BANG SY NK ABG BUAT AIR SY TNPA MENGGUNEKAN AIR PAIPP , ABG GUNE AIR MINERAL , PAHAMM ? . komfem aku yg knee halauu dr kdai tuuu . haha


yg KETUJUH
ramai orang cakap aku ni HATY KERENG . aku pun xlah paham sangat pe bende lah tuu . ( wat wat xpaham sebenarnye ) tp aku akui aku mmg ego nk mampuihh . so sape sape carik pasal gn aku , oh soryy anda tidak akan dipercayai lagi setelah kejadian . even aku da maaf kn pun , sampai bile bile punn aku x kn pecaye dahh . ituu lah akuu .


yg KELAPAN 
aku sangat sukee pade BUDAK yg CUMEL . yg tak cumel , maaf anda tidak akan dilayann . haha . jaat x ? haihh . aku tenga jujur nihh . so if nampak kat mane mane pun budak yg cumel , tanpe mghiraukan mak bapak dy aku akan pegy kt budak tuu then cubett cubettt pipi dy . haha . geramm seyhhhh . 

yg KESEMBILANN
aku x buley tido dlam keadaan TERANG BENDERANG dan BISING . nak maty punn x tenang orang cakap . haha . ade setengah orang tuuu asal letak je kepale jalannn . mimpi sampai ke subuhh  huih , aku x buley . walaupun aku takot macam mane punn , aku kene tido dalam keadaan gelap jugakk . actully janganlah terlalu gelap . at least ade lmpu jalan kat luo tuuu kire oke lah ann . gelap sangat pk bukan bukan gak den ni hahhh . haha


yg KESEPULOHH
aku KUAT MAKAN , pagy , tengahry , ptg , mlm . sometimes if tido lewat aku akan kelaparan tenga malam tuuu . so , sape sape nk kawen gn aku pasty kan ade persediaan utk ini .jgn bankrup plak ble kawen gn aku nanty .haha . so kgkwn yg rapat gn aku sume da pening melayan kerenah aku makann . sampai ade yg cakap , JANGAN LAH ANAK AKU MACAM KAU NI ITAA . BANKRUPPP . haha . no kumen . mk bapak aku redhaaa jee . so , rilexx lahhhh ! haha

yg TERAKHIR
aku anti PEROKOKK . syuhh syuhhh !!! aku benci gile . dengan bau asapnyee , plis lahh . kau nak maty cepattt , seket pun aku x erann . tp , p jaoh2 sekett . sesak nafeh aku ehh . so , dalam kmos hidup aku , perokok akan direjectt , mmg xde dalam sejarah hdop aku dapat laki perokokk . bekas perokok ade . tp kene cuci tangan lahh besih besih kalau betui nk kat cek nihh . x selera nk bauu okeh . ngee ;D


so , itu lah diri aku . perangai huduh pun ade , pangai helok pun adee . yg byk nye huduh lahh . kang cakap pangai helok lg banyak kome kate aku ni pasann . so nk jage haty kome supye x bengkeekkk , aku mengaku je lahhh . hee . oke . itu saje . SALAMMM .

1 comment: