Tuesday, December 28, 2010

sebelum , sedang dan sesudah couple

CANTEK
sebelum kapel, "u anugerah terindah yang i pena nampak.. hee"
sedang kapel " u mmg cantek, tp kwn u, si tipah too lg canteekk. tp u ttp i syg lah "
sesudah kapel "mcm lah kau cantek sgt. takat mekup tebal2. xpayahlah.mk aku lg cntek lah weyy. "

PERANGAI
sebelum kapel " xpe u, prangai u mcm mne pon i trime seadanya. "
sedang kapel " ape u ni ha?? x habis2 lah. i ni dah naek nyampah gn pgai u ni ! "
sesudah kapel " dala muke huduh, pgai pun huduh, org2 huduh je nk kt kau. haha "

BERKAWAN
sebelum kapel "i akan buat apa je utk u. xboley tgk gurl lain pon xpe u. i sanggup. i nk tgk muke u jeee "
sedang kapel " u ni boley x fhm i?  xkn nk kawan pon xboley? "
sesudah kapel "u 2 suke kongkong i. pe i wat sume salah. come on lah ! "

BERUBAH
sebelum kapel " i nk brubah sebab u. i nk u ada utk i. pliss. i merayuuu "
sedang kapel " bkn i tanak berubah. bg i mse ok syg. "
sesudah kapel " haih. aku rimas lah gn kau ni. sume nk dgr ckp kau ! "

KELUAR OR JUMPE
sebelum kapel "i nk jumpe u. i xboley tido kalau x tgk muke u sehary. siap eh. kite kua. "
sedang kapel " i bz ni syg. esok2 lah kite jumpe k. jmpe pon asyk gado je "
sesudah kapel " aku tanak jumpe kau lah. "

MESEJ OR KOL
sebelum kapel " sory. u bz ke. sht x? xdgr sore u seary boley maty i tau "
sedang kapel "haih. asyk nk msg je. u xde keje len da ke syg. cube tlg mk u msk ke ape. "
sesudah kapel "asal la xde msg ni? heley, mcm aku heran sgt. byk lg pompuan lah nk msg gn aku "

HADIAH
sebelum kapel " bunge ni utk u. ibarat centa i yg wangi, mekar, segar mcm bunge ni. ble u tgk munge ni u igt i aw. "
sedang kapel "ala syg. i lupe la bufday u. i bz sgt. soory k. taon dpn i jnji xkn lupe. tau syg. hee"
sesudah kapel " bg balek sume hadiah yg aku kasik. aku nk ksi kt awek baru aku t. haha "


BELANJA
sebelum kapel " xpe u, u amik je apa u nk. i baya. duet i byk pon x boley jd jutawan gak. "
sedang kapel " syg, u gune duet u dlu eh. i sengkek la bulan ni. boley an. "
sesudah kapel "kau baya balek duet yg aku da labor kat kau. kau igt duet trun dr langit ke ha? makan, minum, duet g toilet, air mnerl yg u nk time tgk wyg blablabla.. "

3 comments:

  1. betul tu.. sebab tu orang kata, bila masa cinta ni,, kentut pn lagi wangi dari perfume, da lepas, apa pn tarak.. jadi berhati-hatilah ng cinta.. ;)

    ReplyDelete